לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

עיצוב בלונים לברית מילה

עיצוב בלונים לברית מילה

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים עיצוב בלונים לברית מילה ואתם רוצים לעשות את זה בצורה מיוחדת מרשימה, אתם יכולים לעשות את זה גם בעצמכם וגם להזמין שירות מקצועי של עיצוב בלונים.

הפעם נגלה לכם את כל הסודות של אנשי המקצוע המובילים לעיצובי בלונים מיוחדים לאירוע ברית.

אז בואו לקבל את כל הטיפים והסודות לעיצובי בלונים, לא משנה אם מדובר על ברית מילה בבית, באולם אירועים או שאתם רוצים לחגוג ברית בבית כנסת.

האפשרויות לעיצובי בלונים

יש כמה אפשרויות לעיצובי בלונים, יש את האפשרות להזמין קיר צילום בלונים לברית.

קיר צילום לברית הוא בדרך כלל מביא איתו גם מחיר גבוה יותר בגלל שמדובר על תהליך שבו מגיעים ממש להציב את הקיר, מחכים עד שהאירוע יסתיים ורק לאחר מכן לוקחים את הקיר.

בגלל שיש גם את העלות של הבלונים, עלות העבודה אז מחיר של קיר צילום עם בלונים לברית הוא יקר יותר ויכול להיות החל מ 390 ש"ח ולהגיע גם להרבה יותר אם רוצים ממש עמדה של צילום ולא רק קיר.

קשת בלונים בכניסה לאולם

קשת בלונים היא ממש קשת שבה יש שני עמודים עשויים מבלונים, עליהם שמים גם בלון גדול של דמות מוכרת. (בדרך כלל דמויות של דיסני), מעל שני העמודים האלו ישנה קשת מעוצבת עם בלוני הליום צבעוניים.

קשת בלונים לברית

היתרון הגדול ביותר של קשת בלונים הוא הרושם שהיא יוצרת. בכניסה לאולם הקשת יוצרת אווירה עיצובית מיוחדת וניתן להתאים את הצבעים של הבלונים לפי האירוע, אם זה בריתה אז יהיו צבעים ורודים וסגולים של בלונים. אם זה ברית אז הצבעים יהיו כחולים ותכלת.

בלונים למרכז שולחן

אלמנט עיצובי נוסף של בלונים לברית הוא עיצוב בלונים במרכז השולחן.

זהו סוג של עיצוב שמתאים בעיקר שחוגגים ברית באולם, למרות שאולם אירועים תמיד מביא איתו גם עיצוב בסיסי של האולם. עדיין, כדאי מאוד להוסיף גם עיצוב של בלונים לאירוע ברית מילה שחוגגים.

הבלונים למרכזי השולחן הם בדרך כלל כמה בלונים שזורים יחד או בלון אחד גדול מעוצב.

בלונים לברית בזול – תעשו את זה לבד ותחסכו המון

אם אתם רוצים להשיג בלונים בזול, אתם יכולים לעשות כמה דברים פשוטים מאוד וממש בזול. לא משנה אם אתם חוגגים בבית או באולם.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להיכנס לחנות שמוכרת כל מיני אביזרי יומולדת ואתם יכולים פשוט לקנות נגיד 10 בלונים הליום מעוצבים.

אתם צריכים להגיע לאולם כמה דקות לפני תחילת האירוע, על כל שולחן רק להציב את הבלון הליום שיש לכם על מרכז השולחן ויש לכם עיצוב מיוחד.

אם אתם רוצים להשיג מחיר אפילו יותר בזול, אתם יכולים גם לקנות ערכת הליום עצמית להכנת בלונים. מחיר של ערכת הליום כזאת הוא בין 200-250 ש"ח ולזה תוסיפו את הבלונים ואתם עומדים על עד 350 ש"ח.

אם אתם רוצים לעצב גם קשת בלונים או משהו יותר מורכב, אז במקרה כזה כדאי להזמין מישהו מיומן ומקצועי כי אחרת אתם תמצאו את עצמכם לא מצליחים להשיג תוצאה טובה וגם מתעסקים בזה יותר מידי זמן.

עיצוב ברית בבית

רוצים לעשות עיצוב ברית בבית בקלות ?

אז אתם יכולים לעשות את זה לבד !

היום יש המון אפשרויות לקנות אלמנטים עיצוביים מיוחדים שכדאי לכם מאוד להוסיף לאירוע. למרות שיש לכם רק שמונה ימים לארגן הכל, אפשר להיכנס לחנויות והם מחזיקים מלאי מיידי שאתם יכולים לרכוש בעלות של כמה שקלים בודדים.

בדרך כלל, שחוגגים ברית בבית אתם גם יכולים להזמין צלם לברית שעושה מגנטים ואטרקציות והוא גם יפיק לכם את העיצוב הבסיסי של כמה בלונים עם בובות.

הדרך להשיג מחיר זול של עיצוב ברית בבית היא לחפש כמה שיותר קרוב.

אחד הגורמים שמשפיעים על הצעת מחיר אותה תקבלו הוא הקרבה של הצלם לאירוע. אם אתם חוגגים ברחובות כדאי להזמין צלם לברית ברחובות ולא להזמין צלם שמגיע מרחוק כי הוא יקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה לאירוע.

התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7