לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

מחפשים צלם לברית באשדוד ורוצים לקבל את הצילום האומנותי והמקצועי ביותר והכל במחיר המשתלם ביותר, הגעתם למקום הנכון.
חבילת צילום ברית באשדוד הכוללת צילום סטילס + צילום מגנטים ללא הגבלת כמות + צילום וידאו לטקס הברית החל מ 790 ש"ח.

חייגו : 050-3337-855

צלם לברית באשדוד – מה יש לנו להציע

אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לברית שאתם חוגגים באשדוד, צילום סטילס מקצועי באמצעות ציוד הצילום המתקדם ביותר בעולם. מצלמת FULL HD מקצועית מבית מותג צילום המוביל בעולם של CANON מה שאומר שאתם בוחרים בנו לצלם לכם באירוע אנחנו מביאים איתנו את קדמת הטכנולוגיה.

צילום מקצועי

צילום מקצועי הוא לא רק שימוש בציוד המתקדם ביותר, הוא שילוב של טכניקות צילום, מציאת הקומפוזציות הנכונות ומעל הכל צילום שמספר סיפור.
המטרה שלנו היא באמת להביא תמונות שכל תמונה שווה 1000 מילים, לצלם את התמונות שגם בעוד עשרות שנים אתם תראו אותם ויזכירו לכם את ההרגשות והתחושה של אירוע ברית המיוחד שחגגתם.

מחיר הוגן ומשתלם

אנו מתחייבים להביא לכם את המחירים ההוגנים והמשתלמים ביותר.
חבילות צילום ברית מלאות הכוללות את כל מה שאתם צריכים לאירוע במחירים הזולים ביותר, לפני שאתם רצים לעשות השוואת מחירים בחיפוש אחרי צלם לברית בדרום, אנו מתחייבים לכם למחיר המשתלם ביותר.

הכל במקום אחד

אצלנו תקבלו את הכל במקום אחד, במקום לחפש שירות של מגנטים לברית, צילום וידאו וצילום סטילס בנפרד, אצלנו תוכלו לקבל את הכל במקום.
צילום וידאו באיכות FULL HD לטקס הברית, צילומי מגנטים לברית באשדוד ללא הגבלת כמות, פיתוח תמונות מגנט באמצעות המדפסת המתקדמת בעולם ללא דהייה וללא התקלפות של המגנטים.

ניסיון של שנים

יותר מ 12 שנות ניסיון בצילום אירועים ועוד 9 שנים נוספות של צילומי עיתונות ואופנה, הם אלו שהופכים אותנו להיות החברה היחדיה שמביאה לכם את שילוב טכניקות הצילום המתקדמות ביותר.
שאתם בוחרים בנו אתם באמת מביאים לאירוע שלכם את כל מה שאתם צריכים מבחינת צילום, הכרת הדינמיקה של צילום ברית באשדוד והיכולת להעניק לכם שמירה של הרגעים המיוחדים ביותר מהאירוע שלכם.

עיצוב בלונים לברית

אצלנו תוכלו לקבל חבילות של עיצוב בלונים לברית במחירים מיוחדים של 15 ש"ח לעיצוב כל שולחן, עיצוב קשת בלונים לברית במחיר של 150 ש"ח ועוד המון עיצובים מרשימים במחירים נמוכים מאוד. (המחירים מותנים ברכישת חבילת צילום מלאה וכשירות).

צלם לברית באשדוד מחיר – כמה עולה צילום ברית באשדוד

בדרך כלל הרבה צלמי אירועים לא יפרסמו את המחירים שלהם באתר, יש לזה כמה סיבות, גם בכדי שיוכלו לבצע אפליית מחירים וגם כי לא תמיד כל חבילת צילום לברית מתאימה לכל אחד.
כל צלם לברית יש לו את המחיר שלו, אין מחירון קבוע שלפיו כולם עובדים, אבל יש טווח מחירים שההבדלים נעים בין 10-15% למעלה או למטה, הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תצטרכו לשלם על חבילת צילום ברית.

חבילת צילום מחיר הערות
צילום סטילס לברית באשדוד 290 ₪ חבילת בסיס הכוללת צילום ללא הגבלת תמונות.
מגנטים לברית באשדוד + צילום 690 ₪ צילום מגנטים ללא הגבלה + צילום האירוע + חבילת מתנות הכוללת הגדלות ובלוקים מעץ לברית.
צילום לברית באשדוד + מגנטים + צילום וידאו 790 ש"ח הפקת מגנטים ללא הגבלה + צילום האירוע + צילום וידאו לטקס הברית.

צילום ברית באשדוד – דברים שכדאי לדעת

רגע אחד לפני שאתם סוגרים חבילת צילום ברית באשדוד, יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת וחשוב מאוד לוודא אותם מול הצלם.

מתי באים ומתי הולכים

אתם חייבים לוודא מול הצלם את השעות הברורות של האירוע, אלו דברים שצריכים להיות כתובים, מכיוון וברית מילה זה אירוע שאין הרבה זמן לסגור ולהתארגן אליו, אפשר גם בהודעה, אבל חשוב שהכל יהיה כתוב.
אירועי ברית מילה אלו אירועי צהריים, רוב הצלמים עובדים גם בערב אחרי הברית ומשם ממשיכים לצלם אירוע אחר, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלי צלם באמצע האירוע, לכן כל הדברים האלו צריכים להיות סגורים וברורים.

כמה משלמים ומתי

נושא התשלום הוא נושא רגיש, אין מה לעשות לא תמיד אנשים אוהבים להוציא כסף, בדרך כלל שמדובר על צילום ברית כבר בסיום האירוע כל התמונות יימסרו לכם על דיסק, לכן נהוג לסגור את התשלום בסיום האירוע שאתם מקבלים כבר את החומר שצולם, אם מדובר על אלבומים אז יש להשאיר חלק יחסי לתשלום לאחר שאתם מקבלים את האלבומים.
באירועי ברית מילה לא נהוג לקחת מקדמה, אלו סכומים קטנים שמקדמה היא לא משהו שצריך לסגור אותו לפני האירוע.

לא מבקשים טרמפ מנהג מונית

בטח שמעתם את המשפט הזה יותר מפעם אחת, לכל אחד מאיתנו בטוח שיש חבר שעובד בתור צלם לברית באשדוד, לא נהוג לבקש טרמפ מנהג מונית כי זאת העבודה שלו, והוא מתפרנס מזה, אותו הדבר גם עם מדובר על צלם, אם יש לכם חבר או קרוב משפחה שהוא צלם, לא נהוג לבקש ממנו שיצלם לכם את האירוע, מצד אחד הוא יפגע שאתם לא רוצים אותו בתור אורח באירוע ומצד שני הוא לא ירצה לקחת תשלום על העבודה, כי אם כבר הוא עובד הוא יעדיף לעבוד במקום אחר וכן להרוויח.
נסו להתחשב בחבר שלכם, תנו לאחרים לעבוד ותהנו עם החברים והמשפחה.

https://www.youtube.com/watch?v=0UklE4jFFNw

מי מגיע לאירוע

סגרתם מול צלם, תבקשו לוודא מי מגיע לצלם לכם את האירוע, יש הרבה צלמים שיש להם "עובדים" או יותר נכון קבלנים שהם מעבירים להם את האירוע תמורת עמלה, חשוב מאוד לוודא שמי שבגרתם מולו הוא זה שיגיע לצלם לכם את האירוע, אל תתפשרו על זה בכלל !
אם מגיע מישהו אחר ולא מי שסגרתם מולו הוא לבטח משלם עמלת תיווך, בגלל העמלה שהוא משלם הוא מרוויח פחות וסביר מאוד שהוא לא יילך אקסטרא מייל בשבילכם, הוא לא יהיה מחויב אליכם ולאירוע ולכן אל תתפשרו על הדברים האלו שאולו נראים קטנים אבל יש להם חשיבות גדולה מאוד.

 

זמינים 24/7