לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

מגנטים לברית בחולון

050-333-7855

מחפשים צלם מגנטים לברית בחולון ורוצים לקבל את המחיר המשתלם ביותר ? הגעתם למקום הנכון ! אצלנו תוכלו לקבל את שיורתי הצילום לברית שאתם חוגגים בחולון, הכל במחירים הוגנים ומשתלמים והכי חשוב צילום מקצועי ברמה הגבוה ביותר.

מגנטים לברית בחולון
צלם לברית בחולון

מגנטים לברית בחולון - למה דווקא אנחנו ?

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות החברה שתפיק לכם מגנטים בברית, אז הנה כמה סיבות שיעזרו לכם את ההחלטה הנכונה ולבחור בנו להפיק לכם את המגנטים האיכותיים והיפים ביותר במחיר המשתלם ביותר.

קודם כל אנחנו הרבה יותר מכל המתחרים שלנו.

אצלנו תוכלו למצוא חבילות של צילום מגנטים + צילום סטילס לברית בחולון החל מ 690 ש"ח בלבד.

צילום מגנטים זה לא רק טכניקה או הבנה בצילום וגרפיקה.

צילום מגנטים דורש עבודה עם אנשים, שעובדים עם אנשים במיוחד באירוע צריכים להיות מאוד סבלניים וקשובים לבקשות.

סבלנות והכלה של הלקוח הם אלו שבזכותם אנו מצליחים להיות מהחברות המוביליות את תחום הצילום בישראל.

שאתם בוחרים בנו לצלם לכם מגנטים באירוע, אתם לא מקבלים עוד צלם מגנטים שמגיע ולוחץ על כפתור, אתם מקבלים מקצועי ומיומן עם עשרות שנים של ניסיון ואהבה בלתי נגמרת למצלמה.

במציאות של היום יש לא מעט חברות שמספקות שירות של מגנטים לאירועים.

הסיבה לכך היא כי לא קיימים חסמי כניסה לתחום, כל אחד יכול לרכוש את הציוד ולהתחיל להיות צלם מגנטים.

רבים מהם מציעים לכם שירות מגנטים לברית בחולון במחירים זולים במיוחד, ניתן למצוא קשר ישיר בין המחיר לאיכות חומרי הגלם איתם עובדים וזאת בכדי שיוכלו לתת לכם מחירים זולים.

אנו מתחייבים לכם לעבודה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומספקים תעודת אחריות על עמידות המגנט לאורך זמן.

עם עשרות שנים של ניסיון בצילום והפקת מגנטים באירועי ברית הצלחנו להגיע גם למאות לקוחות מרוצים שבוחרים בנו בכל אירוע מחדש וממליצים עלינו בחום.

ארגון ברית מילה הוא תהליך מורכב שלוקח לא מעט זמן, בין אם זה אומר שאתם ציריכם לסגור מול צלם מוהל, צלם מגנטים ועוד המון דברים שאתם מחפשים בשביל להפוך את האירוע שלכם למושלם.

אצלנו תוכלו לקבל את כל מה שאתם מחפשים לברית שאתם חוגגים בחולון, צלם לברית בחולון, הפקת מגנטים באיכות הגבוה ביותר, צילום וידאו והפקת אלבומים באיכות FULL HD.

מגנטים לברית בחולון - שאלות ותשובות

רגע אחד לפני שאתם בוחרים את צלם המגנטים לברית שלכם, בטח עולות לא מעט שאלות, אספתי את השאלות הנפוצות ביותר והחלטתי להביא לכם את התשובות המלאות והמדייקות ביותר.

בהחלט כן, אין עם זה שום בעיה.

היום יש המון צלמי אירועים מוכשרים מאוד שעובדים עם ציוד צילום מתקדם וגם מספקים שירות של צילום מגנטים לברית.

אין שום בעיה שמי שמפיק את המגנטים יהיה גם צלם לברית, להיפך זה יכול להוות יתרון וחיסכון עבורכם.

במקום שתצטרכו להזמין לאירוע שלכם גם צלם וגם חברה שתפיק מגנטים, אם תבחרו בצלם המגנטים להיות גם הצלם של האירוע תוכלו לחסוך מאות שקלים, אבל במקרה כזה יש כמה בדיקות חשובות שצריכים לעשות ולוודא מול מי עובדים.

 

המחיר של צילום מגנטים לברית מתחיל החל מ 390 ש"ח לחבילת צילום מגנטים באירועים קטנים ויכול להגיע עד 1200 ש"ח אם מדובר על צילום ברית + הפקת מגנטים + צילום וידאו עם עריכות והפקת אלבומי תמונות דיגיטליים.

מכיוון ותחום צילום האירועים הוא תחום שאין לו מחירון מדויק וכל צלם יכול לקבוע ולדרוש את המחיר שהוא רוצה, מחירים אלו יכולים רק לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו.

אני מציע לכל הלקוחות שלי לפני הכל שירות ללא רבב, המון סבלנות וצילום מקצועי עם ציוד הצילום המתקדם ביותר בעולם מבית מותג CANON.

חבילת צילום מגנטים בסיסית – החל מ 390 ש"ח.

צילום מגנטים + צילום סטילס לאירוע – החל מ 590 ש"ח.

צילום מגנטים + סטילס + וידאו + חבילת מתנות מפנקת במיוחד – החל מ 690 ש"ח.

צלם מגנטים בחולון
זמינים 24/7