לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית בפתח תקווה

צלם לברית בפתח תקווה במחיר המשתלם ביותר, חבילת צילום ברית או צילום בריתה בפתח תקווה הכוללת צילום סטילס ללא הגבלת תמונות + צילום מגנטים איכותיים ללא הגבלת כמות + חבילת מתנות מפנקת במיוחד + צילום וידאו של טקס הברית כל זה במחיר המשתלם ביותר.

050-333-7855

רגע אחד לפני שאתם רצים לבחור צלם לברית שאתם חוגגים בפ"ת, יש כמה דברים שאתם באמת צריכים לבדוק, אין ספק שתיעוד אירוע הברית הוא בעל משמעות רבה, ואתם לא רוצים להתפשר על איכות הצלם שיגיע לאירוע שלכם, לכן צריך לבחון מספר דברים בשביל לקבל את הטוב ביותר וכמובן גם להשיג מחיר משתלם.

לכן הכנתי לכם כאן כמה דברים שצריכים לבדוק ואיך תצליחו לבדוק כל דבר בצורה הטובה ביותר (וכמובן גם הנכונה).

רשימת הדגשים לבחירת צלם לברית בפתח תקווה

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא האם מדובר על סגנון צילום שאתם מתחברים אליו, אל תשכחו שלכל צלם יש את נקודת הראיה שלו שזה מגיע לצילום, יש צלם לברית שמבחינתו אפשר להסתפק בתמונות רגילות שהאורחים רק מסתכלים אליו, ויש צלמים שעוברם צילום הרגעים המיוחדים מזוויות שונות באולם הם חלק בלתי נפרד מהתמונות שחייבות להיות בכל אלבום.

אתם צריכים למצוא צלם שמשלב בין הדברים, אחד שדואג לצילומי המשפחה, כזה שמסתובב בין השולחנות של האורחים ועושה לכם תמונות חשובות למזכרת מהאירוע.

חשוב מאוד להשיג מחיר הוגן, בגלל שכל צלם לברית במרכז יש לו את המחיר שלו, ואין מחירון קבוע שלפיו עובדים אתם צריכים להתחיל ולעשות השוואת מחירים נכונה, צריכים למצוא צלם שיתן לכם מחיר הוגן וכמובן מה כלול במחיר בחבילת הצילום.

היום יש לא מעט צלמים, ואתם בטח שמים לב לזה, אבל לא כל צלם יכול לתת לכם הכל, יש צלמים שלא ייתנו לכם שירות של צילום מגנטים בברית ויש כאלו שלא יספקו לכם צילומי וידאו אולבומים, כל צלם יש לו את השרותים הבודדים שהוא מספק ויש כאלו שתוכלו למצוא אצלם את הכל, העדיפות היא לבחור בצלם שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים, במיוחד שמדובר על ברית מילה, אל תשכחו שארון הברית הוא תהליך שאין לכם הרבה זמן בשבילו ולכן כל חיסכון של זמן הוא גם חיסכון של כסף, ודווקא בימים האלו כל דקה חשובה.

נכון, אתם לוקחים צלם רק לכמה שעות שילווה אתכם, אבל גם בשעות האלו אתם צריכים למצוא חיבור אישי עם הצלם, זה לא צריך להיות טכני בלבד, נסו לנהל שיחה קצרה עם הצלם, להבין מי הוא ומה מייחד אותו מכל האחרים.

בדרך כלל הרבה מאוד אנשים לא נפגשים עם הצלם, בגלל קוצר זמן ובגלל הנוחות, בשונה מבחירת צלם חתונה שחייבים להיפגש איתו ולראות מי הולך ללוות אתכם במהלך כל היום, הסיבה לכך היא שגם יש לכם המון זמן לתכנן חתונה, חתונה מתכננים במשך כמה חודשים, בשונה מבירת שתוך שמונה ימים אתם כבר צריכים להיות מוכנים.

נסו לנהל שיחה עם הצלם, ברגע שאתם מחייגים לצלם שנו קצת את נושא השיחה, תמשכו אותה למקומות אחרים ותראו כמה הצלם קליל וזורם איתכם, ככה תגלו אם הוא מתאים לכם.

נגן וידאו
נגן וידאו

צלם לברית בפתח תקווה - שאלות ותשובות

מחיר של צילום ברית בפתח תקווה מתחיל החל מ 390 ש"ח לצילום סטילס בסיסי ויכול להגיע עד 1490 ש"ח לחבילה הכוללת בתוכה צילום סטילס + מגנטים + צילום וידאו + עריכות וידאו ותמונות + 2 אלבומי תמונות דיגיטליים.

בהחלט כן, צלם מגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע ואין עם זה בעיה בכלל, היום יש המון צלמי מגנטים לברית מוכשרים מאוד שיכולים לתת לכם גם מחיר הוגן של צילום האירוע כולל הפקת מגנטים.

שמדובר על צילום ברית כל הצלמים כבר יודעים שאתם יכולים ליצור קשר גם יום לפני האירוע וזה מקובל, לכן אין זמן מוגדר ומדויק לסגירת צלם, ההמלצה היא לסגור ברגע שיש לכם כבר תאריך, בכדי להוריד קצת את מפלס הלחץ.

מינימום התמונות שצריכים לקבל הוא 300-400 תמונות, למרות שברוב המקרים באלבום תמונות גדול ייכנסו לאלבום 150 תמונות.

המטרה של כל צלם היא להביא לכם כמה שיותר תמונות בכדי שאתם תבחרו את התמונות הטובות ביותר לאלבום.

במיוחד היום בעידן הדיגיטלי שאפשר בקלות לצלם המון תמונות בכמה קליקים פשוטים.

זמינים 24/7