לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית מחיר – כמה עולה צילום ברית ?

מחפשים צלם לברית ורוצים ורוצים לדעת כמה תשלמו עלה, כשזה מגיע לנושא של מחיר צילום ברית חשוב לדעת שאין מחירון מדויק.
כל צלם יכול לקבוע את המחיר שלו, בשביל שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום ברית הבאנו לכם את המחירון שלנו, המחירון שלנו יוכל לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום ברית.

חבילת צילוםמחירמידע נוסף
צילום סטילסהחל מ 790 ₪חבילה של צילום סטילס בלבד לאירוע ברית מילה עד 2.5 שעות באירוע.
צילום סטילס + צילום מגנטיםהחל מ 890 ₪צילום מגנטים ללא הגבלת כמות + צילום סטילס של האירוע עד 3 שעות.
צילום סטילס + מגנטים + וידאוהחל מ 990 ₪צילום סטילס + מגנטים ללא הגבלת כמות + צילום וידאו (ללא עריכה) לטקס הברית.
צילום סטילס + מגנטים + וידאו מלא במהלך כל האירועהחל מ 1490 ₪צילום סטילס מלא לכל האירוע + צילום מגנטים ללא הגבלה + הגדלות מגנט במתנה + צילום וידאו לכל האירוע (עריכה בסיסית)
צילום סטילס + צילום מגנטים + צילום וידאו מלא + 3 אלבומים דיגיטלייםהחל מ 2000 ₪צילום וידאו כולל עריכות מלאת + פתיח 1 + מגנטים + צילום סטילס + אלבומים מלאים כולל עריכת אלבומים 2 אלבומים קטנים + אלבום 1 גדול.

מה קובע את המחיר של צילום ברית

יש כמה דברים שקובעים את המחיר של צילום ברית מילה, בדרך כלל זאת החבילה של הצילום שאותה אתם בוחרים, ככל שהחבילה יותר גדולה באופן טבעי גם המחיר שלה יעלה.
אבל המחיר לא רק נקבע במה יש בחבילה, כל צלם יכול לתת לכם את אותה חבילה אבל במחירים אחרים, בדרך כלל המחירים נעים 10-15% שזה מגיע גם למאות שקלים, ברגע שתדעו מה משפיע על המחיר תוכלו לפעול בהתאם ולהשיג בדיוק את אותה החבילה במחיר הרבה יותר זול.

צלם לברית מחיר

הערכה עצמית

מה שקובע יותר מהכל את המחיר של צילום אירועים באופן כללי הוא הערכה עצמית של כל צלם, יש צלמים שמעריכים את עצמם במחירים מאוד גבוהים ויש כאלו שמוכנים לעבוד במחירים יותר נמוכים.
הגורם העיקרי להערכה עצמית הוא הניסיון והוותק של הצלם, צלם שהוא רק בתחילת הדרך ואין לו מאגר לקוחות שהוא צבר הוא יהיה יותר זול בגלל שהוא רוצה לבצע חדירה לשוק, לעומת זאת צלם וותיק ומנוסה שיש לו שם והוא צבר מוניטין יוקרתי ירצה מחיר יותר גבוה.

איכות הצילום, הציוד, והחומרים של המגנטים

שיש לצלם ציוד יוקרתי שהוא השקיע עליו, הוא יודע שיש לו משהו שלאחרים אין וזה איכות תמונה הרבה יותר טובה, איכות צילום וידאו יותר מדויקית ומיוחדת, את האפשרות לבצע עריכות מתקדמות בזכות שימוש בטכנולוגייה מתקדמת, כל אלו הופכים אותו להיות מבודל.
בזכות הבידול הזה הוא יכול לדרוש מחיר יותר גבוה, יש לו משהו שלאחרים אין.
בנוסף, איכות חומרי הגלם של המגנטים, יש צלמי מגנטים שעובדים עם חומרים ברמה מאוד ירודה, לעומתם צלמים שעובדים עם החומרים ומהדפסות המתקדמות ביותר בתעשייה, לכל אחד מהחומרים עלויות שונות שמשפיעות באופן ישיר על מחיר שאותו תשלמו בהזמנת צלם מגנטים לברית.

המיקום של הצלם

אם אתם חוגגים ברית מילה בתל אביב ומחפשים צלם, הגעתם לצלם שמגיע מחיפה, ואתם מבקשים הצעת מחיר, ברור לכם כמובן שהצל מחיפה ייקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה, זה יכול להגיע להבדל של מאות שקלים, לעומת זאת, אם תחפשו צלם שמגיע מאזור תל אביב, ברור שהמחיר שלו יהיה הרבה יותר זול ויות רמשתלם עבורכם בגלל שהוא לא ייחשב את עלויות וזמני הנסיעה הגבוהים במחיר שהוא מציע לכם.

צלם לברית מחיר זול

היצע וביקוש

המחירים לפי הציע וביקוש בתחום הצילום נוגעים בעיקר לתחום של צילום חתונות, בגלל שחתונות בעיקרן נחגגות בימי הקיץ והמחירים עולים, לעומת זאת בימי החורף יש פחות חתונות והמחירים של הצילום יורדים בהתאם, בצילום ברית הדברים שונים בגלל שאין משהו קבוע ללידות, יש לפעמים חודשים מלאים בלידות של בנים ויש המון בריתיות ויש חודשים של בנות וחוגגים בריתה.
צלם שיש לו המון פרסום ויש אליו המון פניות יכול לעבוד בשיטת "מצליח" מתוך נניח 10 פניות הוא זורק מחיר גבוה, אם אחד תפס לו מעולה, יש לו את המחיר הגבוה שלו והוא רגוע, אבל אם יש צלם שיש לו רק 2 פניות הוא יהיה יותר לחוץ לסגור והוא יוריד את המחיר. (למרות שזה לא מחייב) לכן מי שפונים אליו יותר הוא מרגיש שהוא יכול להעלות מחירים, מי שאין לו פניות מוריד אותם בשביל להמשיך להתגלגל.

זמינים 24/7