לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

מחפשים צלם לברית בהוד השרון ? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירה נכונה של צלם מקצועי לברית שאתם חוגגים.

בחירת צלם לברית היא בעלת משמעות רבה מאוד. הצלם באירוע שלכם הוא זה שיקבע איך אתם תזכרו את האירוע שלכם, איך כל מה שקורה בכל רגע נתון באירוע יבוא לידי ביטוי דרך הראייה שלו ודרך איך שהוא את הדברים דרך העדשה במצלמה.

הדגשים שצריכים להנחות אתכם בבחירת צלם לברית בשרון הם :

  • מחיר.
  • ניסיון.
  • שירות.
  • צילום מקצועי.

ככה תצליחו להנות מאירוע מושלם ומיוחד, כזה שיזכר לשנים רבות. אנצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם, צילומי סטילס לברית, צילומי וידאו, מגנטים אלבומים ועריכות וידאו מהמתקדמות והמיוחדות ביות הקיימות היום בתעשיית הצילום.

 

צלם לברית בהוד השרון
צלם לברית
צלם לברית בזול
צלם לברית

צלם לברית בהוד השרון מחיר 

אחד הדברים שלפיו הרבה מאוד אנשים בוחרים מי יהיה צלם לברית שלהם הוא מחיר. אבל רגע אחד לפני שאתם עושים בחירה רק בשביל "לחסוך" עוד 100-150 ש"ח. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על איך מורכב המחיר של חבילות צילום מגנטים, מה מסתתר בדרך כלל מאחורי מחירים זולים, ועוד דבר חשוב שלא הרבה מבינים שמחיר שלפיו אתם מקבלים את ההחלטה, צריך להיות מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים ולא רק לחפש מחיר כמה שיותר זול, כי לפעמים יכול להיות שאולי תשלמו קצת יותר ותקבלו ממש הרבה יותר. אז שעושים השוואת מחירים, צריך לעשות אותה בצורה נכונה ולהבין איך לבחור צלם לברית בהוד השרון שיתן לכם חבילת צילום מגנטים מושלמת שיש בה את כל מה שאתם צריכים במחיר הגיוני.

שאתם רואים מחיר זול מאוד, לא תמיד יש בחבילת הצילום הזאת את כל מה שאתם באמת צריכים, כמו למשל מחירים זולים מאוד ולא הגיוניים של חבילת צילום ברית מלאה ב 290 ש"ח, אבל אותה חבילה היא לשעה בלבד. כאן אתם כבר מבינים שבשעה אחת יהיה קשה מאוד לסיים את כל האירוע ולקבל כמות של תמונות שתספק אתכם. לכן, שאתם מקבלים הצעת מחיר זולה מאוד חשוב לוודא מה בדיוק יש בחבילת צילום ברית. 

אצלנו תמצאו מגוון חבילות של צילום לברית שכוללות גם צילום מגנטים, וידאו עם אלבומים ועריכות מתקדמות.

בשביל שתבינו פחות או יותר כמהנהוג לשלם עבור שירות של צילום ברית בהתאם לסוג החבילת צילום שאותה מקבלים, הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל בסיסית. כמובן שמדובר על תחום שבו כל אחד יכול לקבוע לעצמו את המחיר לפי האגו שלו, הניסיון שלו וכמובן כמה שבא לו לתמחר. כי אין כאן מחירון מדויק אבל המחירון שלנו הוא פחות או יות רמשקף את המחירים בתחום והם מחירים מאוד הוגנים.

חבילת צילום

מחיר

מידע נוסף

צילום סטילס בלבד

490 ש"ח

חבילה הכוללת צילום סטילס בלבד כולל עריכת תמונות בסיסית בלבד.

צילום סטילס + הפקת מגנטים ללא הגבלה.

690 ש"ח 

חבילה הכוללת בתוכה צילום סטילס במהלך כל האירוע, עריכת תמונות בסיסית והפקת מגנטים באיכות FULL HD ללא הגבלת כמות.

צילום סטילס + מגנטים ללא הגבלה + וידאו

990 ש"ח 

חבילה מאוד משתלמת, היא כוללת בתוכה את כל מה שאתם צריכים מבחינת צילום לברית, שזה אומר וידאו מקצועי בטקס הברית, תמונות מגנטים ללא הגבלה וכמובן צילום סטילס של האירוע.

המחירים המוצגים בטבלה יכולים להשתנות בהתאם למיקום של האירוע, משך הזמן של האירוע וכמות המוזמנים בהתאם לחבילות צילום מגנטים ללא הגבלת כמות.

הניסיון של הצלם 

כמו בכל תחום, גם בצילום אירועים הניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שצריכים לקחת בחשבון.

שאתם בוחרים צלם לברית בהוד השרון שיש לו ניסיון של שנים בצילום, הוא מכיר את הדינמיקה של האירוע, יודע כיצד להתנהל נכון באירוע, מה חשוב שיהיה בדיסק של התמונות וגם יעשה לכם צילומי משפחה עם קומפוזציות שיהיו יותר מיוחדות מכל צילום אחר שיצא לכם לפגוש. אל תתפשרו על הניסיון של הצלם שאתם מזמינים לברית שלכם.

אנחנו מביאים איתנו ניסיון של למעלה מ 14 שנים בצילום אירועים ומומחים בצילום אירועי ברית מילה. ההכרה של הדינמיקה באירוע, לדעת איך אירוע מתנהל ולדעת איפה להיות בשביל לצלם את התמונות היפות והמיוחדות ביותר.

צילום אירועים הוא קודם כל הניסיון של הצלם, בשונה מצילום בתחומים אחרים שבהם צריך כישרון, בצילום אירועים חייבים גם כישרון ועוד מיומנות רבות שהן יכולת להתמודד עם אנשים במהלך האירוע, לתת שירות לכולם, לדעת להיות בכל מקום שצריך את הצלם.

צלם לברית זול מאוד
צלם לבריתה בכפר סבא

שירות ללא פשרות וצילום מקצועי 

אחד הדברים החשובים ביותר שכל צלם לברית צריך לתת ללקוחות הוא קודם כל השירות הטוב ביותר. 

שירות מקצועי ואדיב לכל האורחים באירוע ולא רק לבעלי האירוע. 

בנוסף צילום מקצועי הוא משהו שאסור להקל בו ראש, שאתם בוחרים צלם לברית אתם צריכים לעבור על גלריית העבודות שלו, לראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום. צילום זאת אומנות בדיוק כמו מוזיקה, כמו ציור, כמו שלא כל אחד מתחבר לאותו סגנון של מוזיקה ולכל אחד יש סגנון מוזיקה מועדף, אותו הדבר גם בצילום. 

אתם צריכים לעבור על גלריית העבודות של הצלם שאתם רוצים לבחור לאירוע שלכם, אחרי שראיתם את התמונות אתם צריכים לראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום.

לוודא שיש גם תמונות ספונטניות במהלך האירוע ולא כל התמונות שהאורחים מסתכלים על הצלם. צילומי אווירה כמובן בכל שלב באירוע.

זמינים 24/7