לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית בירושלים 

בשעה טובה נולד לכם בן ואתם מחפשים צלם לברית בירושלים. אז קודם כל שיהיה לכם המון מזל טוב, תגדלו אותו בנחת וב"ה בשנה הבאה תזכו לעוד תאומים בנים אמן.

אבל, רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לברית הבאנו לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בשביל לעשות בחירה נכונה של צלם מקצועי שילווה אתכם באירוע הברית המרגש.

צילום ברית זאת משימה מורכבת מאוד, גם אם רבים נוטים לחשוב שצילום ברית הוא הפשוט ביותר מבין כל סוגי האירועים, חשוב לזכור כי אירוע הברית הוא אירוע שדורש מיומנות מיוחדת מאוד, לא פעם באירועי ברית יש המון רגעים מרגשים, המון דברים שקורים במהירות ולכן הצלם צריך להיות מאוד חד וערני לכל דבר, להתמודד עם האירוע בצורה הטובה ביותר והכי חשוב לדעת לצלם שלא רק תהייה שווה אלף מילים, אלא תמונה שתעביר רגשות ותספר סיפור שלם של יותר מ 1000 מילים. אנחנו כאן בשביל שאתם לא תצטרכו לוותר על הטוב ביותר והכי חשוב תשלמו מחיר הוגן.

 

צלם לברית בירושלים
צלם לבריתה בבית שמש
צלם לברית בירושלים מחיר

הנה כל הסיבות למה לבחור דווקא בנו לצילום ברית מילה בירושלים : 

  • צילום מקצועי ללא פשרות – אצלנו הצילום הוא לא עוד לחיצה על כפתור במצלמה, אנו לעולם לא מתפשרים על רמת וסגנון הצילום הטוב והאיכותי ביותר עבור הלקוחות שלנו. 
    מה זה אומר צילום מקצועי ? קודם כל שימוש בציוד הטוב והמתקדם ביותר בעולם. הצילום הוא האהבה הגדולה ביותר שלנו וזה גם מה שגורם לנו בכל פעם לרכוש את הציוד המתקדם ביותר שיוצא, ככה הלקוחות שלנו נהנים מהתמונות החדות ובעלות הצבעים המיוחדים ביותר והכי חשוב גם אנחנו נהנים מהעבודה שלנו. 
  • אוהבים את מה שאנחנו עושים – שאוהבים את מה שעושים גם רואים את זה. אתם יכולים לראות את האהבה שלנו למצלמה בגלריית העבודות שלנו ובנוסף מרוב שאנחנו אוהבים את תחום צילום האירועים אנחנו מצלמים כבר מעל 14 שנים ובעיקר אירועי ברית מילה. מבין סוגי צילום האירועים יש המון אירועים, לכל צלם יש התמוחות בצילום וכמו כל תחום יש את תחומי העיסוק העיקריים, למרות שאנו יכולים להתמודד עם כל סוג של אירוע, מצאנו לנכון להתמקד דווקא בצילום אירועי ברית מילה. 
    אירוע ברית ובריתה הם אירועים בעלי דינמיקה שונה מכל אירוע אחר, הם בדרך כלל אירועים יותר קטנים ואינטימיים והם הדרך הטובה ביותר שלנו להביא ליידי ביטוי את האהבה למצלמה ולאירועים קטנים בפרט.
  • מחירים הוגנים – שירות איכותי ומקצועי מתחיל קודם כל במחיר הוגן ומשתלם במיוחד. אצלנו כל המחירים הם הוגנים ואנו לא מתפשרים על כלום למרות המחירים הנמוכים. 
  • הכל במקום אחד – אתם לא צריכים עוד כלום ברגע שאתם עובדים מולנו, אנחנו בחברת הממגנטות מביאים לכם הכל וכל מה שאתם צריכים ברמה הגבוה ביותר. אצלנו תמצאו צלם מגנטים לברית בירושלים, צלם וידאו לברית בירושלים, עיצוב אלבומי תמונות, עיצוב שולחנות בבלונים ועוד המון דברים שאתם רוצים וצריכים בשביל להפיק את האירוע המושלם. 
    אנחנו כאן בחברת הממגנטות יודעים היטב שיש לכם רק זמן מוגבל מאוד להכנות ולארגון של אירוע ברית מילה, מה גם שכל ההכנות האלו מלוות בהמון התרגשות ולחץ לקראת הבן החדש. בשביל זה אנחנו נדאג לכם להכל במחירים הוגנים ואתם רק צריכים לבוא לאירוע עם הילד בדיוק כמו אורחים.

צלם לברית בירושלים מחיר 

אחד הדברים החשובים ביותר לרוב האנשים לפני שהם סוגרים מול צלם לברית בירושלים הוא המחיר שאותו הם ישלמו, לא צריכים לקבל החלטה רק לפי מחיר אבל ככה זה ברוב המקרים שהרבה מאוד אנשים קובעים מי יהיה הצלם לפי המחיר שהוא דורש מהם. 

בשביל זה הבאנו לכם את המחירון שלנו שיתן לכם קצת הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום מגנטים לברית. חשוב לציין שאין מחירון קבוע לצילום ברית מילה וכל צלם יכול לדרוש כמה שנראה לו אבל המחירון שלנו ייתן לכם כיוון כללי כמה תשלמו.

חבילת צילום

מחיר

מידע נוסף

צילום סטילס 

490 ש"ח 

צילום תמונות סטילס בלבד באירוע ברית מילה ללא הגבלת כמות תמונות עד 3 שעות.

צילום סטילס + מגנטים לברית בירושלים

790 ש"ח 

צילום תמונות סטילס ללא הגבלה כולל הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות באירוע ובנוסף חבילת מתנות משתלמת במיוחד הכוללת הגדלות מגנט מעוצבות + בלוקים מעץ מתנה.

צילום סטילס + מגנטים + וידאו 

890 ש"ח 

צילום תמונות סטילס ומגנטים ללא הגבלה ובנוסף צילום וידאו לטקס הברית בלבד כולל עריכה בסיסית של סאונד.

 

צילום ברית בירושלים - התשובות לכל השאלות

אספנו את השאלות המרכזיות והחשובות ביותר והבאנו לכם את כל התשובות שאתם צריכים לקבל על צילום מגנטים לברית בירושלים וגם על צילום בלבד ללא מגנטים. והנה הם לפנים השאלות והתשובות שלנו לכל שאלה, ככה שאתם מקבלים את כל המידע החשוב ביותר לבחירת צלם לברית בירושלים.

המחיר של צילום ברית הוא החל מ 490 ש"ח בלבד לחבילת הצילום הבסיסית ומגיע עד 890 לחבילה המלאה שכוללת מגנטים + סטילס + וידאו ובנוסף אפשר לבחור להזמין אלבומי תמונות מעוצבים בחבילה בהתאם לגודל האלבום וכמות התמונות שרוצים לשים באלבום.

חבילת צילום מגנטים לברית בירושלים בלבד היא החבילה הבסיסית ורק מגנטים בלבד יעלו 590 ש"ח.

אם רוצים לשלב גם מגנטים וגם צילום תמונות המחיר יהיה 790 ש"ח לשני אנשי צוות שעובדים במקביל, האחד מצלם את האירוע והשני אחארי להפיק מגנטים יפים מעוצבים ומאוד מיוחדים לכם ולאורחים שלכם.

בהחלט כן. היום יש המון צלמי מגנטים מאוד מוכשרים מאוד ומקצועיים והם בהחלט יכולים להיות גם הצלמים של הברית.

אבל רגע אחד לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים ורוצים שהוא יהיה הצלם של הברית חשוב לוודא מולו שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר ואכן הוא יכול להתמודד עם הבקשות שלכם, הכי חשוב לבדוק את גלריית העבודות שלו ולראות אם אתם מתחברים לסגנון הצילום שלו.

זמינים 24/7