לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית באשקלון במבצע מיוחד – חבילת צילום ברית מלאה הכוללת צילום סטילס + מגנטים ללא הגבלת כמות + צילום וידאו של טקס הברית החל מ 790 ש"ח.
בנוסף חבילת מתנות הכוללת הגדלות מגנט מעוצבות וסט מגנטים מיוחדים

צלם לברית בדרום במחירים המשתלמים ביותר, צילומי מגנטים לברית, וידאו לברית, אלבומים, בלוקים מעץ

חייגו :050-3337-855

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לברית יש כמה דברים שכדאי לדעת, בשונה מבחירה של צלם לכל אירוע אחר, בחירת צלם לברית נעשת במהירות רבה, לא עושים השוואת מחירים מדויקית והכל רק בשביל להצליח להביא צלם לאירוע כמה שיותר מהר, אז לפני שאתם ממהרים לבחור אלו הדברים שכדאי לדעת.

צלם לברית באשקלון – ככה תבחרו נכון

בשביל לבחור נכון את הצלם לאירוע שלכם, יש כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק ולוודא.

מחיר

מה שקובע יותר מכל דבר מי יהיה הצלם באירוע שלכם הוא המחיר שאתם מוכנים לשלם.
חשוב לקבל מספר הצעות מחיר, אבל שעושים השוואת מחירים בבחירת צלם לברית צריך להבין שכל צלם מציע חבילת צילום שונה, יש כאלו שייתנו לכם מחיר זול מאוד והחבילה כוללת רק כמה תמונות שיצולמו באירוע, או שמדובר על חבילת צילום של שעה אחת בלבד וכל שעת צילום נוספת כרורכה בעלות נוספת.

לכן, שאתם בודקים מחירים אל תסתכלו רק על המחיר עצמו אלא מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים, תראו אם יש לכל צלם מספר חבילות להציע לכם ומה יש בכל חבילת צילום, חבילה שיש בה פחות דברים באופן טבעי גם תעלה פחות.

ניסיון

אחד הדברים שהופכים צלם לברית באשקלון ליותר מקצועי הוא הניסיון, אבל לא רק ניסיון בצילום אלא ניסיון ממש בצילום אירועים, צילום אירועים שונה בהרבה מצילום של נופים, טבע או דוגמנות.
אין מה להשוות צילום של אירוע לצילום של דוגמנות בסטודיו שיש לך את כל התאורה שאתה רוצה, אתה שולט בתאורה ובאפקטים, מולך יש דוגמנית שכל החיים שלה רק עומדת מול מצלמות ויודעת איך להסתכל למצלמה ואיך לעמוד ולא צריך לביים אותה.
בצילום אירועים אנשים רוקדים וזזים כל הזמן, אין לך קו צילום נקי, צריך לדעת למצוא את המקום הנכון, את הקומפוזציה שבה הופכים תמונה להיות סיפור אמיתי ולא רק לצלם בשביל להביא ללקוח כמה תמונות שיתעדו שבאמת היה אירוע.
צלם יותר מנוסה בצילום אירועים יצליח להביא לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, יש לו את יחסי האנוש שדרושים בשביל להתמודד עם כל מורכבות שתהיה במהלך האירוע.

הכל כתוב

כל דבר שאתם סוגרים מול צלם לברית באשקלון צריך להיות כתוב.
אלו הדברים החשובים שצריכים להיות לכם כתובים, נכון שאין זמן לפני אירוע כמו ברית מילה לשבת ולהיפגש עם צלם לברית ולחתום על הסכמי עבודה, אבל הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות את הכל בקלות, מספיק גם הודעת ווצאפ שמתעדת את עיקרי הדברים שסגרתם.

מי מגיע – הרבה מאוד צלמים לברית באשקלון אומרים שיש להם "צוותים" או יותר נכון קבלני משנה שאותם הם שולחים תמורת עמלה על סגירת האירוע.
אל תשכחו שאם מגיע לאירוע שלכם צלם שהוא זה שסגרתם איתו, קודם כל הוא מרוויח פחות כי הוא צריך לתת עמלה, בנוסף אין לו מחויבות אליכם כי לא סגרתם מולו, הוא לא יעשה עבורכם אקסטרה מיילים.

מתי באים ומתי הולכים – חשוב לדעת מתי הצלם מגיע וכמה זמן הוא נמצא איתכם במהלך האירוע, שלא תגיעו למצב שפתאום דווקא ברגעים החשובים של האירוע אין מי שיתעד אותם עוברכם.
שעות העבודה צריכות להתאים לכם לתכנון ולמהלך האירוע.

תנאי התשלום – חשוב שיהיו כתובים תנאי התשלום, המחיר אותו אתם משלמים, כמה תשלמו ואיך משלמים.
בד"כ נהוג לשלם בסיום האירוע, במיוחד שמדובר על צילום ברית מילה באשקלון, בגלל שבאירועים כאלו שהם אירועים קטנים בדרך כלל אנשים בוחרים חבילות צילום בסיסיות שכוללות צילום סטליס ומגנטים ואז אתם מקבלים את כל החומרים כבר בסיום האירוע.
אם מדובר על צילום וידאו, עריכות אלבומים ועוד, נהוג לתת חלק מהתשלום בסיום האירוע ואת יתרת התשלום אחרי שראיתם וקיבלתם את האלבומים שלכם.

צלם לברית באשקלון – שאלות ותשובות

כמה עולה צלם לברית באשקלון ?

מחיר צלם לברית באשקלון הוא החל מ 290 ש"ח לחבילת צילום בסיסית הכוללת צילום סטילס בלבד ועד 1500 ש"ח לחבילה הכוללת צילום סטילס + מגנטים + וידאו + עריכות מתקדמות + סט אלבומי תמונות מהודר.

איזה חבילות צילום בריתה באשקלון יש לכם ?

אצלנו תוכלו לקבל את כל חבילות צילום בריתה באשקלון, חבילת בסיס הכוללת צילום תמונות בעלות של 290 ש"ח, חבילת צילום + מגנטים בעלות 690 ש"ח ובנוסף חבילה מאלה הכוללת מגנטים + תמונות + וידאו לטקס הברית בעלום 790 ש"ח בלבד.
צלם לבריתה באשקלון במחיר המשתלם ביותר ובנוסף חבילות הכוללות אלבומי תמונות מעוצבים במחירים נוחים לכל כיס.

מה מיוחד בצילום שלך ?

אני לא יכול להעיד על הצילום שלי, אבל אני יכול לתת לכם לראות מילוני תמונות שצילמתי במהלך השנים, את הניסיון שאני מביא איתי לכל אירוע, מאות המלצות אמיתיות של לקוחות, להפנות אתכם ללקוחות קודמים שאתם יכולים לשאול אותם.
בנוסף מה שמיוחד בצילום שלי הוא היכולת לשלב עבודה עם הציוד המתקדם ביותר יחד עם טכניקות מסורתיות שאלו הופכים את האהבה שלי לצילום לתיעוד האירוע המושלם שלכם.

האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של הברית ?

בהחלט כן, היום יש המון צלמי אירועים שהם עושים במקביל גם צילום מגנטים, בנוסף יש הרבה צלמי מגנטים סופר מוכשרים שיכולים להפיק לכם תמונות מדהימות באירוע.
אבל לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים לברית באשקלון חבילת צילום, חשוב לוודא מולו שהוא יכול להעניק לכם גם שירות של צילום האירוע במקביל להפקת המגנטים. (יש צלמי מגנטים שרואים את עצמם בתור אטרקציה בלבד ואין להם את הציוד והיכולת לצלם אירוע שלכם, לכן חשוב למצוא צלם שיכול לתת לכם את המענה המושלם).

זמינים 24/7