לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית ברחובות 

מחפשים צלם לברית ברחובות ורוצים לקבל את הצילום המקצועי ביותר, לשלם את המחיר ההוגן ביותר ולא להתפשר על שירות מעולה? בשביל זה אנחנו כאן כבר משנת 1997 מצלמים אירועים בהמון אהבה!.

עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים, צילום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם והכי חשוב מחירים הוגנים הם אלו שהופכים אותנו להיות חברת צילום האירועים הטובה ביותר.

אצלנו תמצאו חבילות צילום לברית החל מ 290 ש"ח בלבד לצילום ברית בבית בנוסף חבילת צילום ברית + מגנטים ללא הגבלה במחיר משתלם של 590 ש"ח בלבד ועוד המון חבילות צילום משתלמות במיוחד.

צלם לברית ברחובות
חבילת צילום ברית
צלם לברית

בחירת צלם לברית ברחובות היא לא משימה פשוטה בכלל ויש המון דגשים שצריכים לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הצלם הטוב ביותר.

בדרך כלל ברוב המקרים אנשים שמחפשים צלם לברית בוחרים אותו לפי המחיר, אין ספק שהמחיר הוא חלק חשוב מאוד בהחלטה שאותה מקבלים, אבל זה לא מספיק לבחור את הצלם רק לפי המחיר. צריכים לקחת בחשבון עוד מספר גורמים שהם לא פחות חשובים מהמחיר.

הפעם אני אסביר לכם צעד אחרי צעד איך למצוא צלם לברית שאת חוגגים, מה אתם צריכים לשאול ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים והכי חשוב כמה דרכים שיוכלו לעזור לכם להשיג מחיר יותר זול ויהיה לכם יותר נוח להתנהל מול הצלם.

איך להשיג מחיר זול לצילום ברית ?

מחיר זול הוא מה שכולם מחפשים, כי לפני שבודקים גלריית עבודות או המלצות, הדבר הראשון ש 90% מהלקוחות שואלים אותי בשיחות הוא מה המחיר ואיזה חבילות צילום יש לי להציע להם.

אז בואו ואסביר לכם איך את משיגים מחיר זול.

מחפשים קרוב : הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בשביל לקבל מחיר זול הוא להתחיל ולחפש קרוב. הסיבה היא פשוטה מאוד, תארו לעצמכם אם אתם חוגגים אירוע ברחובות ותזמינו צלם שמגיע מחיפה, הוא יקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה. מה שאומר שאתם כבר הולכים לשלם עוד כמה מאות שקלים יותר ולכן בשביל להתחיל עם מחיר זול אתם צריכים לחפש כמה שיותר קרוב. לאירוע ברחובות תחפשו צלם לברית בשפלה שעובד באזור שלכם, ככה תקבלו מחיר הרבה יותר זול ומשתלם.

יתרון נוסף שיש לכם שאתם מוצאים צלם שנמצא קרוב אליכם הוא לא רק המחיר, אחר כך אחרי האירו שתצטרכו לאסוף את האלבום והתמונות יהיה לכם הרבה יותר נוח להתנהל עם הצלם. במיוחד בימים האלו שיש לכם ילד חדש זה לא פשוט בכלל להתנהל, אז המרחק הופך להיות משהו מאוד משמעותי שכדאי לקחת בחשבון.

כמה שיותר הצעות מחיר: אחרי שחיפשתם קרוב, אתם צריכים להתחיל לקחת כמה שיותר הצעות מחיר. בכל הצעת מחיר אתם תקבלו חבילות שונות. אז צריכים לדעת מה אתם מקבלים בדיוק בכל הצעת מחיר ומה כוללת החבילה, יש לפעמים שאתם מקבלים מחיר זול מאוד ייתכן וחבילת הצילום היא מאו בסיסית. אז אתם צריכים לעשות השוואת מחירים נכונה ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים בכל הצעת מחיר ורק אז להחליט אם מדובר על הצעת מחיר שהיא משתלמת עבורכם או לא.

מבקשים הנחה: לא תמיד זה יעבוד, אבל כדאי לנסות לבקש הנחה. אני יכול להגיד מהניסיון שלי בדרך כלל שמבקשים הנחה אני תמיד נותן ולא פעם ממה שאני מכיר הרבה צלמי אירועי פשוט נותנים מחיר קצת יותר גבוה כי הם יודעים שהולכים לבקש מהם הנחה, ואז הם נותנים הנחה. 

התשובות לכל השאלות שלכם

יש המון שאלות שעולות לפני שבוחרים צלם לברית ברחובות, אספתי את השאלות המרכזיות שאני מקבל כמעט בכל שיחה, והבאתי לכם את התשובות לכל השאלות שיעזרו לכם למצוא את הצלם הטוב ביותר לברית שלכם.

העלות של חבילת צילום ברית בבית בסיסית היא 290 ש"ח.

עלות של צילום ברית באולם שכוללת מגנטים ללא הגבלת כמות + הגדלות מגנט מתנה + צילום סטילס ללא הגבלת כמות תמונות היא 590 ש"ח.

יש חבילות צילום שכוללות גם צילום וידאו + אלבומי תמונות במחיר של 890 ש"ח.

בשביל לענות על השאלה כמה עולה צלם לברית ברחובות צריכים קודם כל להכיר את חבילות הצילום הקיימות וככה אפשר לבחור את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם.

לא פעם עולה השאלה הזאת של הרבה מאוד אנשים שמחפשים שירות של צילום מגנטים לברית ולפני שהם סוגרים מול צלם אירועים הם רוצים שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של האירוע.

אז אני אתחיל בתשובה והיא כמובן שכן. יש המון צלמי מגנטים סופר מוכשרים ומקצועיים שיכולים להיות גם הצלמים של הברית. אבל, רגע אחד לפני שאתםפ סוגרים מול צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של הברית, חשוב מאוד לוודא מולו שהוא יודע שהוא הולך להיות הצלם של הברית וגם שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר ויכול להתמודד עם צילום אירוע מלא שכולל גם הפקת מגנטים וגם צילום של האירוע.

בנוסף חשוב מאוד לעבור על גלריית העבודות של הצלם ולראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום וככה אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.

חבילת צילום סטילס: זאת החבילה הבסיסית ביותר, היא כוללת בדרך כלל צילום תמונות ללא הגבלת כמות עד 4 שעות צילום. העלות של חבילה זאת הוא 290-400 ש"ח וזה משתנה בין סוגי הצלמים. בגלל שאין מחירון מדויק וברוב המקרים המחיר של כל צלם נקבע לפי האגו שלו. (יש הרבה שלא מאמינים שזה נקבע לפי האגו, אבל זאת המציאות כל צלם יכול להחליט כמה הוא רוצה לגבות עבור השירות שהוא נותן).

חבילות צילום נפוצה במיוחד נוספת היא חבילת צילום סטילס + מגנטים והעלות שלה היא  690 ש"ח והיא כוללת הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות ובנוסף צילום תמונות סטילס.

כל החבילות אלו חבילות של צילום ל4 שעות שזה בדרך כלל משך הזמן של אירוע ברית מילה.

זמינים 24/7