לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית בגבעתיים במבצע, חבילת צילום ברית מלאה החל מ 449 ש"ח בלבד.

מחפשים צלם לברית שאתם חוגגים בגבעתיים ורוצים לקבל את המחיר המשתלם ביותר, את חבילת הצילום הטובה ביותר שניתן לקבל, הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו למצוא חבילות צילום ברית מלאות הכוללות, צילומי סטילס, מגנטים לברית, צילומי וידאו לברית והכל במחיר ההוגן והמשתלם ביותר.

צלם לברית בגבעתיים – דגשים חשובים לברית צלם

רגע אחד לפני שאתם רצים לבחור צלם לברית במרכז, יש כמה דגשים חשובים מאוד שצריכים לקחת בחשבון, נכון מאוד לומר כי הזמן הוא קצוב, יש לכם רק שמונה ימים לארגן הכל ואתם בלחץ, לכן אתם נדרשים לבצע את כל ההכנות לאירוע במהירות רבה, אבל אל תתנו למהירות להיות זאת שתשפיע על הבחירה שלכם. חשוב מאוד לעבור על הפרטים, לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים ורק אז לעשות בחירות נכונות.

צילום מקצועי

בכל אירוע שאתם חוגגים, במיוחד שמדובר על ברית מילה אין מקום להתפשר על הצלם ועל איכות הצילום, צילום מקצועי חייב להיות הדבר המרכזי שמנחה אתכם. אתם משלמים עבור צילום, דבר שבימנו הפך להיות כל כך פשוט במיוחד בעידן הטכנולוגייה שעוטפת אותנו מכל מקום, כל מה שצריכים היום בשביל לצלם הוא להוציא את הטלפון הנייד מהכיס ולצלם תמונות שלא ייבשו אפילו את טובי הצלמים, כמה פילטרים קטנים ויש לכם תמונה מושלמת. אז מה מבדיל בין צילום בטלפון לצילום מקצועי, מבחינת איכות התמונה אין ספק כי מצלמה מקצועית יכולה להביא תוצאות הרבה יותר טובות, יחד עם זאת הקומפוזציה, לדעת לצלם את הדברים הנכונים, למצוא את הזווית בתמונה שתחמיא לכל אחד, לדאוג שהתמונה לא תהיה רק לחיצה על כפתור ומתקבלת תמונה איכותית, אלא לצלם תמונה שמספרת סיפור, תמונה שמביאה איתה גם רגש ומשהו מיוחד.

לא רק צילום סטילס

במיוחד שמדובר על אירוע כמו ברית מילה, אין לכם יותר מידי זמן להסתובב ולחפש בין כמות גדולה של נותני שירות, אתם צריכים צלם לברית שיוכל להעניק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע במקום אחד. אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים, בין אם זה צילום מגנטים לברית, צילום וידאו אומנותי, הפקת ועיצוב בלונים במהלך הברית, סידורי שולחנות ועיצוב עם בלונים בשולחנות, או במילים אחרות, חבילה מושלמת מא' ועד ת' שתיתן לכם להנות מהאירוע ולהיות בראש שקט.

מחיר הוגן

לא פעם זוגות רבים שחוגגים ברית בוחרים את הצלם שלהם לאירוע רק לפי המחיר, לא מעניין אותם מה הם מקבלים מעבר לזה, העיקר הוא לשלם מחיר כמה שיותר זול. אין עם זה בעיה בכלל, המחיר של צילום ברית הוא לא גבוה, אנו מציעים לכם חבילות צילום ברית החל מ 249 ש"ח בלבד, אלו מחירים שלא ניתן להתחרות בהם, אבל חשוב לציין כי חבילות במחירים נמוכים הן חבילות שברוב המקרים גם לא נותנות לכם יותר מעבר לשעה וחצי של צילום סטילס. חייגו אלינו וקבלו את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר לחבילת צילום ברית ובריתה.

צלם לברית בגבעתיים – שאלות ותשובות

אספנו את השאלות המרכזיות שרבים שואלים אותנו לגבי צילום ברית והבאנו לכם את התשובות המלאות שיעשו לכם קצת סדר בדברים.

כמה עולה צלם לברית בגבעתיים?

המחיר של חבילות צילום ברית בגבעתיים נע החל מ 249 ש"ח לחבילת צילום בסיסית הכוללת רק צילום סטילס (תמונות) ויכול להגיע עד 1200 ש"ח לחבילה הכוללת גם צילום וידאו, אלבומים, מגנטים ועוד תוספות. ככל שיש דברים בחבילה באופן טבעי גם המחיר שלה יעלה.

האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע?

בהחלט כן, היום יש הרבה צלמי חתונות שמספקים גם שירות של צילום מגנטים, בחירה של צלם לברית שגם יספק לכם שירות של הפקת מגנטים היא בחירה מעולה ותחסוך לכם עלויות גבוהות מאוד, במקום להזמין מספר ספקים לאירוע שלכם אתם יכולים להזמין צלם אחד מיומן שגם יצלם וגם יפיק לכם מגנטים למזכרת.

כמה זמן לפני הברית צריך לסגור עם הצלם?

שמדובר על צילום ברית מילה, כל צלם יודע שבדרך כלל סוגרים כמה ימים לפני האירוע, לכן בכל מקרה כדאי מאוד מהרגע שאתם רואים שיש לכם מקום לחגוג בו, להזמין את שירותי הצילום ולסגור עם הצלם, הכל במטרה שלא תמצאו את עצמכם ביום או יומיים לפני האירוע כבר מחפשים צלם ללא הפסקה ולהולכים לאיבוד מרוב לחץ.

איזה חבילת צילום הכי מומלצת?

לרוב חבילת הצילום המומלצת ביותר היא חבילה הכוללת בתוכה צילום סטילס ווידאו, העלות של חבילה כזאת מגיע בדרך כלל עד 700 ש"ח, היא מכסה בדיוק מה שאתם צריכים לברית. אם רוצים והתקציב מאפשר להוסיף כמובן גם צילום מגנטים לברית שיהיה אטרקציה לאורחים.

זמינים 24/7