לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

ככה תתלבשו לברית

תוכן עניינים

בשעה טובה אתם חוגגים ברית מילה, אתם בטח רוצים להיראות במיטיבכם, אבל רגע אחד לפני שאתם רצים לארון הבגדים שלכם לחפש בגד מיוחד, או שאתם רצים לחנות הבגדים הקרובה, הבאנו לכם כאן כמה טרנדים חדשים שיכולים להיות סופר מעובצים ומרשימים לאירוע הברית והכי חשוב, לנשים היקרות שאחרי לידה שיוכלו להתלבש בסטייל ובנוחות מקסימלית לאירוע הברית.

לבוש מתחיל בנעליים

אחרי המון מחקרים שנעשו על מה נשים מסתכלות שהן רואות גבר בפעם הראושנה, נמצא שנעליים הן הדבר השני שעליו מסתכלות הנשים, הראשון הוא החוגרה, אבל בדך כלל החגורה מוסתרת, אבל יש לא מעט פעמים שהחוגרה מהווה חלק מההופעה ולכן חשוב להשקיע מחשב גם בבחירת החוגרה הראשונה, אז לגברים היקרים לאירוע שאתם בעלי המחשה, לא מומלץ להגיע עם נעלי ספורט. כן, גם אם אלו נעלי ספורט חדשות של מותג יקר ואיכותי, עדיין לא מומלץ כלל להגיע עם נעלי ספורט, שמרו אותם לפעילות שלכם בחדר כושר, הנעלים חייבות להיות אלגנטיות ובסטייל, אל תתפשרו על נעלים אלגנטיות וכמובן גם מכנס אלגנט, בשום אופן אל תלכו על ג'ינס, ייתכן ותשמעו מהרבה מעצבים "ג'ינס זה סבבה ואופנתי", כן זה יכול להתאים אבל לאירוע שלכם חליפה תעשה את העבודה, שמרו על הכבוד של האורחים שלכם וכמובן גם שלכם.
נשים יקרות, לא שכחנו אתכן, בהחלט כדאי להגיע לאירוע עם נעלים מרשימות, אבל בימים שאחרי הלידה ייתכן ונעלי עקב לא יהיו שיא הנוחות, מה שכן יכול להיות פתרון מעולה הוא נעלי אוקספורד מעוצבות וסופר נוחות, הנעליים יוכלו להתאים לכן גם לאחר האירוע ואפילו להיות מושלמות עם עוד המון סגננות של לבוש.

עיצוב שיער

באירועים כמו ברית מילה פן יכול להיות אחלה פתרון, אבל נשים יקרות, אם אתן רוצות לקחת צעד אחד קדימה את נושא עיצוב השיער קודם כל תתאימו אותו ללבוש שלכן, אל תתפרעי עם עיצוב שיער מוגזם בזמן שאת מתכננת ללבוש משהו פשוט, אם כבר הלכת על כל הקופה אז כמובן תשקיעי גם בלבוש וגם בעיצוב השיער.
המציאות אצל גברים היא אחרת, זה מסתכם בג'ל לשיער, אבל אם בתור גבר מצאת את עצמך כבר יותר מחודש בלי ביקור אצל הספר זה הזמן לשבת על הכסא הנוח במספרה, להעביר חוויות על משחקי כדורגל ולהסתדר מעט עם שיער נקי ומגולח.

רק ככה תתלבשו לברית

חשוב להבין שנושא העיצוב והלבוש הוא לא משהו שחקוק בסלע, אבל בכל זאת חשוב מאוד לשמור על לבוש מסודר לברית, עשו לעצמכם טובה (מופנה בעיקר לגברים) אל תחשבו שג'ינס וטישרט זה סבבה, זה יכול להיות סבבה ליום עבודה או להסתובב ככה בבית, אבל לאירוע שלכם חליפה יכולה להיות הרבה יותר ססבה, תתפלאו לגלות כמה זה ישנה את התמונות שכל צלם לברית מצלם במהלך האירוע, התמונות יראו אחרת וגם המזכרת שלכם מהאירוע.

ככה תתלבשו לברית
התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7