לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

המדפסות המובילות לפיתוח מגנטים לברית

תוכן עניינים

מחפשים להזמין צלם מגנטים לברית וכל פעם שומעים מכל צלם מגנטים שיש לו את המדפסת הטובה ביותר ומקבלים איזה שם מפוצץ שלא כל כך אומר לכם הרבה.

החלטתי לעשות לכם קצת סדר בדברים ולהביא לכם את המדפסות המובילות לפיתוח מגנטים לברית שתדעו בדיוק מה זה אומר ואיך תבחרו את צלם המגנטים שיביא לכם את המגנטים הטובים והאיכותיים ביותר לברית.

מדפסות הפוטו המוביליות לפיתוח מגנטים לברית

CANON IP7250

אולי המדפסת הנפוצה ביותר בקרב רוב צלמי המגנטים, היתרון של המדפסת הזאת הוא מהירות ההדפסה שלה, המחיר הזול ביחס להרבה מדפסות פוטו אחרות וכמובן איכות הדפסה ברמה גבוה כמו כל המוצרים מבית CANON שמבטיחים לכם בהחלט תמונה באיכות מעולה.

רוב צלמי המגנטים שעובדים עם מדפסת מסוג זה משתמשים בדיו חליפי (כלומר מזויף) מה שאומר שהאיכות של הדיו היא נמוכה מאוד ולכן בכדי לפצות על זה הם צריכים להשתמש בציפוי לימנציה.

הסיבה לכך שמשתמשים בדיו חליפי הוא המחיר הגבוה של דיו מקורי, העלות של כל ראש דיו מקורי למדפסת מסוג CANON IP7250 עומדת על כ 70-80 ש"ח, לעומת ראש דיו חליפי שהעלות של היא 2.5 ש"ח (כן, אתם קוראים נכון זה 2.5 שתיים וחצי שקלים, לא טעות הקלדה של 25).
ברגע שהמחיר הוא 2.5 ש"ח באופן אוטומטי אתם עושים את החישוב ומבינים שהדיו לא יכול להיות איכותי יותר מידי.
ואז מגיע ציפוי למניציה, מה שאומר שצריכים גם להשתמש בדף פוטו פחות איכותי ויותר דק בכדי שיעבור במכשיר הלימינציה.

EPSON L805

המדפסות המובילות לפיתוח מגנטים לברית

מבין המדפסות המובילות לפיתוח מגנטים לברית יש מדפסת אחת שצוברת תאוצה בזמן האחרון והתחילה למצוא את דרכה להיות המדפסת המובילה, למרות שמדובר על מדפסת הזרקת דיו כאן כבר יש דור חדש של הזרקת דיו, לא משהו שהייתם רגילים לראות עד היום.

מדובר על הזרקת דיו מתקדמת במיוחד עם 6 צבעים, בשונה מהמדפסת של CANON שעובדת רק על 4 צבעים, כאן יש מדפסת שמביאה משהו מעט שונה ויכולה ליצור יותר דיוק בגווני הצבע בהדפסה.

מדובר על מדפסת יותר יקרה, היא עולה בערך פי 3 מהמדפסת של CANON אבל היתרון שלה הוא עלויות הדיו שהן יותר נמוכות, מדפסת EPSON L805 עובדת עם ערכת הזנה, מה שאומר שאת הדיו קונים בכמויות גדולות ובקבוקים בנפח של 70 מ"ל, עלות של סט דיו עומדת על כ – 300-350 ש"ח אבל הדיו מספיק ל 1800 דפי מלאים (לפי מה שמצויין באתר היצרן, במציאות בדרך כלל זה הרבה פחות).

בדרך כלל צלמי המגנטים שעובדים עם מדפסת ה EPSON עובדים עם דיו מקורי, מכיוון והעלות שלו ביחס לאיכות התוצר הסופי שווה והם יעדיפו לתת מוצר איכותי לללקוח שלהם, יחד עם זאת בכדי לשמור על מוצר איכותי ברמה הגבוה ביותר, וגם מי שעובד עם דיו מקורי יעבוד עם דפי פוטו איכותיים ולא יצטרך לבצע תהליך נוסף של למינציה.

תהליך הלמינציה הוא תהליך ארוך (למרות שמדובר על שניות בודדות, אבל שיש כמות של דפים שצריכים לעבור למיניציה זה הופך להיות תהליך ארוך) ובאירוע כל דקה היא חשובה, כל דקה שמבזבזים היא דקה שהאורחים שלכם לא מקבלים מגנט.

מי שעובד עם מדפסת שלא מצריכה למינציה יכול להדפיס כמות יותר גדולה של מגנטים, עובד עם חומרים איכותיים במיוחד שיכולים להחזיק תקופה ארוכה וממושכת בשונה מאלו העובדים עם מדפסות הדורשות ציפוי למניציה.

התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7