לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

צלם לברית כל התשובות לכל השאלות

תוכן עניינים

אחרי תקופה מאוד ארוכה בתור צלם לברית בכפר סבא, אספתי את כל השאלות שלקוחות שואלים אותי, והחלטתי להביא לכם כאן את כל התשובות לכל השאלות.

יש לא מעט שאלות ששואלים, לפעמים לא מצליחים להבין את התשובה, אז גם אם אתם רק רוצים לדעת פרטים ומתביישים להתקשר, או שאולי אתם בטח קוראים את השורות האלו באמצע הלילה ולא בא לכם להעיר איזה צלם ולשאול שאלות, או שאולי אתם חושבים שהשאלות שלכם חופרות.

אז הנה לכם מאגר השאלות הגדול ביותר שיכולתי לאסוף ולענות עליו :

כמה זה עולה ?

טוב, אז האמת שזאת השאלה שמעניינת את כולם, אמנם לצילום אירועים אין מחירון מדויק, אבל אני אתן לכם את המחיר שלי.

חבילת בסיס – שכוללת צילום תמונות + עריכה – תעלה לכם 500 ₪

חבילת בסיס + הפקת מגנטים לברית + עריכת כל התמונות – תעלה לכם 750 ₪

חבילה מורחבת הכוללת בתוכה, צילום מגנטים לברית + צילום סטילס + סרטון וידאו במצלמת 4K שאת הסרטון מקבלים ללא עריכת וידאו – תעלה לכם 900 ₪

ואם אני רוצה אלבומים ?

העלות של אלבום תמונות דיגיטלי כולל עריכות ותמונות, תעלה לכם 250 ₪ לאלבום תמונות הבסיסי, ואילו האלבום הגדול והמעוצב יעלה 400 ₪

ואם אני לא רוצה אלבום דיגיטלי, כמה זה יעלה ?

אלבום כיסים בסיסי של 100 תמונות יעלה לכם 150 ₪ בלבד.

איך אני יודע מה האיכות של הצילום ?

לגבי איכות הצילום, אין בעיה אתם יכולים לשפוט כאן באתר, להיכנס ולראות את גלריית העבודות ולהתרשם ממנה, זאת הרמה של התמונות אותם אתם מקבלים באירוע.

כמה זמן אחרי האירוע אני מקבל את התמונות ?

ברוב המקרים, זה קורה תוך כמה ימים ספורים, משהו כמו שלושה ארבעה ימים והתמונות אצלכם, אני שולח לכם את התמונות או במייל, או בדרופבוקס וכל מיני שיטות אחרות שאתם בוחרים.

אם מדובר על וידאו מלא עם עריכה, אז בדרך כלל זה משהו כמו שבוע עד עשרה ימים והכל אצלכם.

את הוידאו אתם מקבלים בדיסק DVD וגם על disk on key  שיהיה לכם לגיבוי, אם יש עיכוב בזמנים אז אני כמובן מודיע, אבל עד היום לא היו בעיות עם הזמנים, תמיד הצלחתי לעמוד אז אני מאמין שגם בהמשך אצליח לתת את השירות הטוב ביותר שלי.

כמה זמן עד שאני מקבל את האלבום ?

בדרך כלל אלבום דיגיטלי תלוי גם בפיתוח של האלבום עצמו, ככה שגם אני בעצמי ממתין לבית דפוס.

זה יכול לקחת יומיים עד שהבית דפוס משחרר את האלבום ואני הולך להביא אותו, ועוד יומיים העריכה.

את התמונות שלכם מהאירוע, אני עורך, ואז אני שולח לכם לאישור שתראו איך יראה האלבום, אחרי האישור שלכם, אני שולח את התמונות לבית דפוס ומכינים את האלבום.

אם מדובר על אלבום אחד, אז בדרך כלל אני מוציא שירות שליחים שיבוא מבית הדפוס וישים את זה אצל הלקוח, אבל אם יש לי לקחת כמות של כמה לקוחות ביחד, אני נוסע להביא ומזמין את הלקוח לבוא ולקחת את האלבום שלו.

כמה זמן לפני האירוע צריך לסגור ?

האמת שגם אם האירוע שלכם באותו היום ואני פנוי, אז אני כמובן אגיע ואשמח לתת לכם שירות, אבל בדרך כלל בשביל שלא יהיו הפתעות, עדיף לפחות יומיים לפני, אחרי הכל אני יודע שמדובר על ברית מילה וזה רק שמונה ימים לארגן הכל.

למה לבחור דווקא בך ולא באחרים ?

האמת, שאני בטוח שיש הרבה צלמי בריתות טובים, אבל אני לא יודע אם אחד מהם כותב כמו שאני כאן בגובה העיניים, הרבה מהם בכלל לא כותבים מחירים באתר שלהם ורק רוצים שתתקשרו (אני אסביר גם למה הם רוצים שתתקשרו ושלא יהיה כתוב המחיר, אבל זה יקרה בפוסט אחר).

בנוסף אני מאמין שהמחירים שלי הם הוגנים, אני יכול לספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים לברית מילה, החל מצילום סטילס, מגנטים צילום וידאו מקצועי והפקת אלבומים.

אני חי ונושם את האירועים כבר יותר מ 14 שנים, לכל אירוע שאני מגיע אני מביא איתי שנים של ניסיון בעבודה עם קהל, שאני חושב שעובדה עם קהל בצורה נכונה זה הרבה יותר חשוב מאשר רק לדעת לעבוד עם המצלמה.

האם אני מקבל ממך הסכם כתוב ?

בהחלט כן, למרות שאני יודע שבארגון אירוע כמו ברית מילה, אין לכם יותר מידי זמן להתעסק עכשיו במיילים, להדפיס לחתום לסרוק ולשלוח חזרה.

יש לי סוג של הסכם קבוע שבו משתנים רק כמה דברים בכל פעם, שזה התאריך של האירוע, המיקום המדויק של האירוע וכמובן סוג החבילה שבחרתם ותנאי התשלום.

את ההסכם הזה אני שולח גם בהודעת ווצאפ, אני משנה את הקובץ עם השמות, מספיק לי שתאשרו לי את ההסכם בהודעת ווצאפ או אפילו במייל, מבלי לחתום או משהו מיוחד ומבחינתי זה סגור.

איך אני יודע שאתה תגיע ולא מישהו אחר ?

טוב, זאת העבודה שלי, מזה אני מתפרנס וחי, ואם אני לא אגיע אז אני לא אתפרנס, ואני בטוח שלא צריך להמשיך להסביר.

בכל מקרה אני תמיד מגיע, בשונה מהרבה חברות צילום אחרות שיש להם עשרות צוותים של צלמים, אצלי זה עובד אחרת. אני מוכר את הצילום שלי, את העבודות שלי ולא של אחרים.

בגלל זה אני גם לא שולח צוותים.

עוד טיפ קטן שכדאי לכם לקחת ממני, זה אם אתם עובדים מול חברות גדולות, אתם בבעיה, כי אתם יכולים לסגור מולם מבלי לדעת בכלל מי הצלם שיהיה באירוע שלכם.

זאת אומרת שתהיה לכם הפתעה,  אולי אתם בכלל לא תתחברו לצלם הזה, אולי סגנון הצילום שלו זה לא מה שאתם אוהבים.

תבינו, צילום אירועים זאת אומנות, אתם צריכים להתחבר לסגנון של הצילום, אלו לא תמונות לכמה ימים שאתם מצלמים בטלפון כמעט כל יום, זה תמונות מאירועים, תמונות שאתם הולכים לשמור אותם לעוד שנים רבות.

תחשבו לרגע מה יקרה בעוד עשרים שנים מהיום ….

אולי קצת הלכתי רחוק עם המחשב, אבל באמת תנסו לחשוב, בחרתם לכם צלם מגנטים לברית, אמרתם לו פתאום בהפתעה שהוא הגיע לאירוע שהוא גם הצלם של האירוע, הוא בעצמו לא יודע שזה מה שהולך לקרות, סגרתם מולו את החבילה במחיר של 400 ₪.

ואמרתם לעצמכם בלב, "מקסימום הצלם מגנטים יעשה לי עוד כמה תמונות" אבל אדון צלם המגנטים בברית שלכם, בזמן טקס הברית עצמו, שזה מרכז האירוע, הלך לפתח תמונות מגנט ולא צילם.

בשביל כמה מאות שקלים בחרתם להפסיד את התיעוד של האירוע המרגש ביתר שלכם, את הברית של הבן שלכם.

אבל נניח ובאמת הוא צילם, אם מדובר על צלם מגנטים שעבורו המגנטים זאת אטרקציה ולא על צלם מקצועי, ברור לכם שהוא לא יבין קומפוזיציות של צילום, או שאולי המצלמה שלו לא תתאים לעשות את העבודה בצורה מקצועית.

יותר מזה, הוא לא ירצה להתאמץ יותר מידי עבורכם, הרי סגרתם מולו צילום מגנטים וזה מה שהוא נותן לכם, הוא בא לעבוד והוא לא חייב לכם כלום, אז למה שהוא יעשה אקסטרה עבורכם, גם אם אתם חושבים לצ'פר אותו בסוף, הוא לא יודע מה זה שאתם מתכננים להוסיף לו, וביננו בשביל עוד 50 ₪ לא נראה לי שהוא יתאמץ יותר מידי, הוא ירצה לסיים מהר ולהמשיך לאירוע הבא שלו.

לסיכום :

מקווה שעניתי לכם על כמה שאלות חשובות, והכי חשוב מקווה שזה פתח לכם את העיניים לגבי מה שיכול להיות באירוע שלכם, וגם על הבחירות שלכם שאתם עושים.

גם אם אתם חושבים שאתם מנוסים כי כבר ארגנתם חתונה, עדיין ארגון ברית מילה הוא שונה בהרבה.

התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7