לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

מה אפשר להוסיף לברית

תוכן עניינים

מה אפשר להוסיף לברית

שואלים אתם עצמכם מה אפשר להוסיף לברית ? הכנתי לכם רשימה קצרה ועוד מידע שחשוב לדעת על כל אטרקציה.

אתם חוגגים ברית בקרוב ורוצים להוסיף כל מיני אטרקציות, יש לא מעט אטרקציות שאפשר להוסיף לברית.

בתור אחד שמצלם לא מעט בריתות אני יכול להעיד על כמה אטרקציות לאירועים שיכולות להיות מיוחדות ועל אטרקציות שמיותרות ופשוט עומדות בלי שאף אחד ייהנה מהם.

נושא התוספות והאטרקציות מגיע דווקא בעיקר באירועי בריתה יותר מאשר אירועי ברית, כי באירוע ברית מילה יש גם את טקס הברית שממלא ונותן תוכן לאירוע, לעומת זאת באירוע של בריתה אין תוכן כמו ברית. בתור צלם לבריתה אני רואה יותר אטרקציות בסוגי האירועים האלו.

רשימת האטרקציות לברית

לפני שאני מתחיל ברשימה אני רק רוצה לציין שזאת הרשימה האישית שלי לסוגי האטרקציות ועד כמה באמת הן מתאימות לאירוע.

אבל לפני שאתם מוסיפים כל אטרקציה לאירוע, נסו להבין מי סוג האורחים שיהיו באירוע, אם מדובר על אירוע בבית או אולי על אירוע בתוך אולם אירועים, יש להתחשב בתנאי השטח ובאורחים באירוע, ומעל הכל לדעתי מה שמשפיע על האטרקציות שמוסיפים זה גם היום בשבוע. אטרקציות לאירועים זה נושא מאוד מורכב שיש לו הרבה משתנים, זה לא נגמר רק בכמה עמדות משחק באולם.

אסביר קודם כל לגבי היום בשבוע, אם אתם חוגגים אירוע באמצע השבוע בצהריים, סביר מאוד שמי שמגיע אלו בעיקר אורחים בוגרים יותר כי כל הילדים במערכות החינוך, חוץ מילדים שהם במשפחה קרובה מאוד שיפסידו יום לימודים בכדי להגיע לאירוע.

אבל אם אתם חוגגים את האירוע ביום שישי בצהריים נניח, יותר סביר שהרבה מאוד אורחים יגיעו עם ילדים לאירוע, בגלל שימי הלימוד הם קצרים ובימי הקיץ ניתן לחגוג ברית מילה גם בשעות מעט יותר מאוחרות מהחורף.

לכן בבחירת אטרקציות לברית יש לא מעט גורמים שמשפיעם על ההחלטה איזה אטרקציות כדאי להוסיף, אבל הבאתי לכם רשימה קצרה של כמה אטרקציות שבטוח יוכלו להתאים לאירוע שלכם.

טרמפולינה מתנפחת :

האמת שזאת אטרקציה שמתאימה בעיקר לילדים קטנים, ובחרתי להמליץ עליה מכמה סיבות.

קודם כל ההורים שמגיעים עם הילדים לאירוע ישמחו לתת לילדים להנות בתוך הטרמפולינה, וגם הם יהיו פנויים להנות הם בעצמם מהאירוע המיוחד הזה.

בנוסף מדובר באטרקציה מאוד זולה ביחס לאטרקציות אחרות, השכרת טרמפולינה תעלה לכם סביב ה 200-250 ₪ בלבד וזה שמדובר על טרמפולינה מיוחדת מאוד, הטרמפולינות המתנפחות הפשוטות יותר יעלו לכם גם פחות מ 150 ₪ בלבד.
אתם יכולים להגיע עם רכב פרטי להשכיר טרמפולינה כזאת כולל המשאבה, להציב באולם ולתת לילדים שמגיעים לקפוץ ולהנות.

יש חסרון, כי כמו תמיד לא הכל מושלם, החיסרון הגדול ביותר של הטרמפולינה הוא הצורך במקום פיזי, אי אפשר להשתמש בטרמפולינה בכל מקום, וגם יש צורך בחיבור המשאבה לחשמל, אז יש צורך או בכבל מאריך מתאים או במקום עם שטח ונקודת חשמל קרובה ומתאימה.

מגנטים לבריתה :

מגנטים לאירועים היא אותה אטרקציית חובה היום כמעט בכל אירוע, אין היום אירוע שלא נראה בו צלם מגנטים שמסתובב בין האורחים מצלם אותם ומפיק להם תמונות מגנט מהודרות ויפות.

האמת שזאת אטרקציה מושלמת לכל אירוע ואין לי מילים להוסיף עליה עד כמה אפשר להנות ממנה, מדובר גם במזכרת לאורחים שאומרים להם תודה על שהגיעו להשתתף באירוע, בנוסף לכל זה שזאת מזכרת מיוחדת, יש לכם עוד זווית צילום באולם שמצלמת תמונות ורגעים מיוחדים.

מה צריך לקבל מהאטרקציות :

מה באמת הלקוח צריך לקבל מכל אטרקציה, הרי אטרקציה היא בעיקר בשביל האורחים, מה שהלקוח צריך לקבל מאטרקציות הוא שונה מאוד.

הדרך להגיד תודה לאורחים היא על ידי כך שאתם בתור בעלי האירוע תשקיעו בהם במשהו מיוחד, צריכים להבין שבלי האורחים שלכם האירוע לא יכול להתקיים.

אז בתשובה לשאלה מה לקוח צריך לקבל מכל האטרקציות זה רק דבר אחד, הוא צריך לקבל אורחים מרוצים שנהנים מהאירוע שלו.

התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7