לוגו הממגנטות

050-3337-855

זמינים 24/7 חייגו אלינו לקבלת הצעת מחיר

מה צריך בשביל להיות צלם מגנטים

תוכן עניינים

מה צריך בשביל להיות צלם מגנטים

האמת שבשביל להיות צלם מגנטים לא צריך הרבה מאוד כישורים, אלא צריך ציוד וקצת רצון לדעת איך לעבוד עם הציוד הזה בצורה טובה ויעליה.

אבל יש עוד כמה דברים שצריכים מעבר לציוד בשביל להיות צלם מגנטים, לפני שאני אסביר על הדברים האלו שצריכים מעבר לציוד בשביל להיות צלם מגנטים, נעבור איתכם קודם כל הציוד הדרוש בשביל להיות צלם מגנטים.

הציוד הדרוש בשביל להיות צלם מגנטים

אז בשביל להיות צלם מגנטים ולהפיק מגנטים איכותיים ללקוחות לא צריך ציוד יקר ומשוכלל במיוחד, ורשימת הציוד היא גם לא כזאת ארוכה ונעבור עליה בכדי שתדעו בדיוק מה כל צלם מגנטים צריך ובזכות זה גם לוודא אם אתם מקבלים מגנטים איכותיים באירוע שלכם.

מצלמה :

בלי מצלמה אי אפשר לעשות מגנטים, אמנם בשביל להפיק מגנטים לא חייבים מצלמה משוכללת במיוחד, אבל אם אתם רוצים שהצלם מגנטים באירוע שלכם יתן לכם גם דיסק עם התמונות ושהתמונות יהיו איכותיות ותוכלו להשתמש בו גם בתור צלם של האירוע, כדאי לבחור בצלם מקצועי שעובד עם מצלמה מקצועית.
ככל שהמצלמה יותר מקצועית ככה גם התמונות והמגנטים יהיו בהתאם מבחינת האיכות שלהם.

מחשב נייד :

כאן אין כל כך חשיבות למחשב שאיתו עובד צלם המגנטים באירוע שלכם, אבל כמובן שעדיף שיהיה לו מחשב ואיכותי שיוכל לעבוד מהר ולהדפיס מהר יותר את התמונות.
בזכות עבודה עם ציוד איכותי כמות המגנטים שתצא תהייה הרבה יותר גדולה.

שעושים דברים עם תשוקה למשהו במיוחד בצילום, אז משקיעים בציוד וזה אומר להשקיע לא רק המצלמה אלא גם במחשב הנייד שאיתו עובדים והכל בשביל שהאירוע שלכם יעבור חלק עם אפס תקלות וכמה שיותר תמונות מגנט שיופקו לאורחים שלכם.

מדפסת פוטו :

אחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר על איכות המגנט.

כל צלם מגנטים חייב מדפסת פוטו מקצועית, ככל שהמדפסת באיכות הדפסה גבוה יותר היא מעידה על איכות תמונת מגנט טובה יותר וכמובן גם על מגנטים עמידים לזמן רב יותר.

גילוטינה :

בשביל לחתוך את המגנטים, אחרי שביצע כל צלם מגנטים את ההדפסה ומדביק את דף הפוטו על דף מגנטי דביק, הוא צריך לחתוך את הדף למספר המגנטים ולכן חייב לעבוד עם גילוטינה מיוחדת לחיתוך התמונות.

לוח מגנטי :

החלק האחרון בשרשרת הציוד הוא הלוח המגנטי עליו מציבים את המגנטים אחרי שהם מוכנים ממנו כל אורח לוקח את התמונה שלו.

התכונות הדרושות להיות צלם מגנטים

אז את הציוד כל אחד יכול לרכוש וזה בכלל לא בעיה.

ניגשים לחנות וקונים את הציוד ומתחילים לעבוד, אבל יש כמה תכונות שאותם אי אפשר לקנות, התכונה הראשונה היא המון סבלנות, לא פעם אורחים משגעים את צלם המגנטים ורוצים ממנו המון תמונות בלי הפסקה, עד כדי כך שמשגעים אותו ולא נותנים לו מנוחה גם לא לרגע.

צלם מגנטים חייב לדעת להיות סבלני ואדיב ללקוחות וגם לאורחים שנמצאים באירוע.

התכונה הנוספת היא קור רוח, לא תמיד הכל מסתדר, לפעמים יש מצבים בהם יש תקלות שקורות ולא תלויות בצלם המגנטים, כמו פקקים בדרך לאירוע ועוד אין ספור דברים שעלולים לקרות, לכן חייב לדעת לשמור על קור רוח ולתפקד נכון בכל מצב.

התחייבות אישית

התחייבות אישית שלי בכל אירוע להגיע, לעבוד בכל המרץ, להפעיל את כל הידע והכישורים שלי והכל במטרה לתת לכם את הטוב ביותר. עם עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים ועם מאות המלצות של לקוחות מרוצים אני מבטיח שאצלי תקבלו מענה מקיף ומלא לכל מה שאתם צריכים לברית.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
וידאו בריתות
זמינים 24/7